Tisztelt Ügyfeleink!
Tájékoztatjuk Önöket, hogy Társaságunk 2021. november 8. napjától az alábbiak szerint biztosítja a személyes ügyintézés lehetőségét:
1. Irodaépületünkbe kizárólag halaszthatatlan ügyek intézése miatt, telefonon előre egyeztetett időpontra lehet belépni azon ügycsoportokban, amelyek mindenképpen személyes megjelenésüket teszik szükségessé.
A KIZÁRÓLAG SZEMÉLYESEN INTÉZHETŐ ÜGYEKRŐL TÁJÉKOZTATÁST AZ ALÁBBI SZÁMOKON KAPHAT, VALAMINT IDŐPONTOT IS EZEKEN FOGLALHAT:
Bérleti szerződéskötések ügyében: + 36 1 6662 708
Jogi ügyekben: + 36 1 6662 749
Pénzügyi ügyekben: + 36 1 6662 722
Társasház-kezelési ügyekben: + 36 1 6662 777
Vételárhátralék-kezelési ügyekben: + 36 1 6662 725
Műszaki ügyekben: + 36 1 6662 779
(A gyors-szolgálati hibaelhárítás telefonszáma hétköznapokon munkaidőben: 061/66-62-779, 061/66-62- 766, 061/66-62-732
Munkaidőn kívül, hétvégén és ünnepnapokon ügyeleti gyors-szolgálati hibaelhárítás telefonszáma: 06 30 689-3013)
2. Irodaházunkban egyszerre csak meghatározott számú ügyfél tartózkodhat (valamennyi ügycsoportot figyelembe véve egyszerre legfeljebb 5 fő), ezért kérjük, hogy az ügyintézésre lehetőség szerint egyedül érkezzenek!
3. Ügyfeleink kizárólag az orrot és szájat eltakaró maszk viselése mellett, legfeljebb 20 percig tartózkodhatnak irodaházunkban. Mivel sem maszkot nem áll módunkban biztosítani, így kérjük, hogy azt szíveskedjenek magukkal hozni! Maszk hiányában sajnos kénytelenek leszünk megtiltani a belépést.
4. Higiéniai okokból a mellékhelyiségek nem használhatók.
5. Kérjük Önöket, hogy – főként a személyes megjelenésüket nem igénylő ügyekben – lehetőség szerint telefonon és e-mailen kommunikáljanak munkatársainkkal, és intézzék ügyeiket!
Megértésüket tisztelettel köszönjük!
Kőbányai Vagyonkezelő Zrt.